`*•. At!-T.N.T ?`*•.
Be careful !!! do not explode
جمعه 28 بهمن 1390برچسب:, :: 11:12 ::  نويسنده : `*•. At!-T.N.T ?`*•.

نه که فکر کني براي خودم مي گويم.. نه،
اما
حيف تو نيست
که با من نيستي...

چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:, :: 19:7 ::  نويسنده : `*•. At!-T.N.T ?`*•.

سلاااااااااام...دیروز ژوژمان فوق العاده ای داشتم.کارام خیلی عالی شده بود...کلی همه بچه ها خوششون اومده بود.

امروز احاسام قاطی کردن...

 

چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:, :: 12:40 ::  نويسنده : `*•. At!-T.N.T ?`*•.
وظایف متقابل زن و شوهر

اساس زندگی زناشوئی

۱) خداوند در قسمت آخر آیه ۲۱ سوره روم میفرماید و جعل بینکم موده و رحمه ؛ و ما بین شما زن و شوهر محبت و رحمت قرار دادیم.
از این جمله روشن میشود که اساس زندگی زناشوئی بر مودت و رحمت است پس زن و شوهر نه طرفین یک معامله اند که با یکدیگر داد و ستد داشته باشند و نه طرفین یک جنگ که با یکدیگر زد و خورد کنند بلکه هر دو به یکدیگر محبت میکنند و عشق می ورزند.

مرد و زن لباس یکدیگرند

۲) خداوند در آیه ۱۸۷ سوره بقره میفرماید: هن لباس لکم و انتم لباس لهن؛ زنها لباس برای شما و شما لباس برای زنها هستید منظور از لباس همان پوشش و حفظ و عفاف و مستور داشتن عیوب است پس باید زن و مرد یکدیگر را در کانون خانوادگی خود حفظ کنند و هر کدام سعی کنند عفت دیگری را پایدار نمایند و عیوب یکدیگر را بپوشانند.
روی این حساب تشکیل خانواده و ازدواج کمک شایانی به سلامت جامعه و عفاف آن میکند،وبرای امنیت فرهنگی واجتماعی فرد و جامعه است که این همه تشویق وتوصیه به ازدواج شده است .

استفاده دیگری که از این آیه میشود اینست که همچنانکه لباس مایه زینت و آراستگی است زن و شوهر باید موجب زینت یکدیگر باشندتا هر کدام مایه فخر و سرافرازی دیگری باشد.

ترک خصومت و دشمنی

۳) ترک خصومت و دشمنی از وظائف مهم همسران است و در روایت آمده که چون زن و شوهر با هم به دشمنی پرداختند در هر گوشه خانه شیطانی می ایستد و دست میزند و خوشحالی میکند و میگوید خدا شاد کند آنکس که مرا شاد کند و این پایکوبی و شادمانی شیطان ادامه دارد تا آن دو با یکدیگر صلح کنند که در این حال با ناراحتی از خانه بیرون میرود و میگوید خدا خاموش کند نور آنکس را که نور ما را خاموش کرد.
ملاحظه میکنید که ستیزه جوئی باعث شادمانی شیطان میشود و قهرا مورد رضایت خداوند نیست.

رعایت حقوق یکدیگر

۴) رسول خدا صلی الله علیه و آلهمیفرماید هر زنی که شوهر خود را بزبان اذیت کند هیچ عملی از او مورد قبول نیست تا شوهر را از خود راضی کند گرچه روزها روزه بدارد و شبها به نماز بایستد. . . و همچنین است مرد اگر نسبت به زن ظلم و ستم روا دارد بنابراین رعایت حقوق یکدیگر و آزار نرساندن و ستم نکردن از لوازم حتمی یک زندگی مشترک است.

پاداش صبر بر بدخلقی همسر

۵) رسول مکرم اسلام فرمود هر کس بر بدخلقی زوجه اش صبر کند و آنرا به حساب پاداش بگذارد خداوند به او در آخرت ثواب شاکرین عطا میفرماید و نیز هر زنی که با شوهر خود ناسازگار باشد و او را وادار نماید برآنچه مقدورش نیست- و از او خواهشهای بیش از حد توان داشته باشد- هیچ حسنه ای از او پذیرفته نیست و خداوند را ملاقات خواهد کرد در حالیکه بر آن زن خشمگین است بنابراین زن و شوهر باید یکدیگر را تحمل کنند تا بتوانند زندگی مشترک شیرینی داشته باشند.

۶) رسول خدا فرمود هر مردی که بداخلاقی زنش را تحمل کند خداوند ثواب حضرت داوود را به او عطا فرماید و هر زنی که بداخلاقی شوهرش را تحمل نماید خداوند ثواب آسیه بنت مزاحم – زوجه فرعون – را به او عطا کند.

چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:, :: 12:39 ::  نويسنده : `*•. At!-T.N.T ?`*•.

برای موفقیت و شادکامی در ازدواج نمی‌توان راهنمایی‌های مخصوصی را در نظر گرفت، با این وجود این پیشنهادات که می توان آنها را قواعد طلایی نامید لازم و ضروری به نظر می‌رسد که تقدیم شما زوج های جوان می شود.

 

_همسر خود را گرامی بدارید. ازدواج یعنی اعلان استقلال، هنگامی که ازدواج می‌کنید قول می‌دهید که در مشقت و راحتی، فقر و ثروت و سلامتی همسر خود را دوست و گرامی بدارید. عشق شما به یکدیگر بر پایه زندگی زناشویی استوار می‌باشد. لذت عاشق سرور و خوشحالی معشوق است. همسر خود را گرامی بدارید و عقد ازدواج را محکم کنید. زن و شوهر با طناب بسیار محکمی به هم متصل هستند. رشته‌های بسیاری این طناب را به وجود می‌آورند که از همه مهم‌تر رشته عشق و علاقه‌ای است که نسبت به یکدیگر ابراز می‌دارند. رشته‌های دیگری چون رشته علایق مشترک، تجربیات مشترک، وفاداری مشترک و تشریک مساعی در زندگی لازم است. هر چه رشته‌های این طناب محکم تر باشند، ازدواج نیز باثبات‌تر خواهد بود. پس رشته‌هایی درست کنید که هرگز گسیخته نشوند.

_ وقتی ازدواج می‌کنید با همسر خود چون یک روح در دو جسم باشید. پس از ازدواج به والدین خود متکی نباشید، بلکه باید با زن خود روح جدیدی را به وجود آورید. به پدر و مادر خود احترام بگذارید. خانواده‌ای جدا بسازید و شانس موفقیت زیادی در زندگی به وجود آورید.

_فن عشق‌ورزی را بیاموزید. هماهنگی سبب ایجاد علاقه زناشویی می‌شود. در روابط خود احساسات و عواطف را توام سازید. هر چه روابط شما هماهنگ‌تر باشد شانس موفقیت شما نیز بیشتر خواهد بود.

_ خود را برای پدر و مادر شدن آماده کنید. درباره حقایق مربوط به پدر شدن اطلاعات کسب کنید، سلامتی روحی و جسمی اطفال شما بستگی به دقت‌های اولیه شما دارد. هر چه توجه و دقت شما بیشتر باشد سلامتی آنها بهتر تامین می‌شود برای آنها زمینه مستعدی تهیه کرده و مقدمه خوبی برای زندگی آنها به وجود آورید. محیط خانواده، بهترین مکان برای تربیت کودک است. کودکانی که عضو خانواده‌های مهربان و فداکار هستند از نظر روحی بهتر تربیت می‌شوند. بهترین آمادگی جهت پدر و مادر شدن، ازدواج حقیقی است.

_ در زندگی زناشویی بردبار و صبور باشید! هرگاه بخواهید به تنهایی حرکت کنید هر کجا بخواهید قدم می‌گذارید ولی هنگامی که با یک نفر دیگر هستید قدم‌های شما باید با او هماهنگ باشد. در ابتدای کار ممکن است پای یکدیگر را لگد کنید ولی سپس تجربه‌ کسب می‌کنید که چگونه خود را با یکدیگر هماهنگ سازید. در ازدواج نیز برای ایجاد هماهنگی جسمی و روحی گذشت زمان لازم است، برای موفق شدن باید صبور و بردبار باشید.

خویشاوندان زن و شوهر نیز باید صبور باشند و برای ایجاد چنین صبر و شکیبایی گذشت زمان لازم است، وقتی که دختری عاشق پسری می‌شود نمی‌تواند الزاما مادر او را یا پدرش را دوست بدارد. عروس و داماد نمی‌توانند خیلی سریع با زندگی داخلی همسرشان پیوستگی ایجاد کنند! برای حل و فصل این موضوع زمان برای درک، فهم و شعور لازم است.

_ریشه ازدواج خود را محکم سازید! به زندگی زناشویی مانند گیاه باید توجه کرد، به خصوص زمانی که هنوز تازه و نورس است ریشه آن را باید با اندیشه مشترک، دقت و توجه، مهر و محبت و بالاخره حس‌ تفاهم که به منزله خورشید و باران هستند سیرآب و تقویت کرد. به یکدیگر ابراز علاقه کنید، به هر شکلی که می‌توانید احساسات خود را به یکدیگر نشان دهید. ممکن است عشق از گفتار عمیق‌تر باشد ولی گاهی با محبت نمایان می‌گردد. روابط زناشویی را پرورش داده و آن را برویانید. برای توجه به گیاه باید علف‌های هرز را چید.

هرگاه علف‌های هرز رشد و نمو کنند، گیاه مزبور پرورش نیافته و خشک می‌شود! چنانچه علف‌های هرز را سریعا از بین ببریم، گیاه رشد کامل خود را به دست می‌آورد. در ازدواج نیز علف‌های هرز را به محض پیدایش از بین ببرید. بگذارید گیاه ازدواجتان آن طوری که شایسته است، رشد و نمو نماید.

_ قاعده طلایی هفتم: در صورت لزوم با افراد مطلع مشورت کنید. مشورت درباره ازدواج به منزله هنر و علم اجتماعی ظهور کرده است.

پزشکان، صاحب‌نظران علوم اجتماعی، متخصصین تعلیم و تربیت و مشاوران ازدواج خود را برای چنین وظیفه اجتماعی آماده می‌سازند و مشاور مطلع به شما بصیرت و ادراک کافی داده و شما را از بیماری‌های زناشویی و اختلالات روانی که ممکن است هیچ کدام از شما آگاهی و بینش بر منابع کشمکش‌های خود نداشته باشید آگاه می‌سازد زیرا علت بعضی از نارضایتی‌ها واضح و آشکار نمی‌باشد. ممکن است یک بحث جزئی مربوط و منوط به حسن عدم امنیت، آرزوی قدرت و محرومیت جنسی باشد. اگر شما قادر به حل موضوع نباشید، مشاور شما آن را حل خواهد کرد. از دیگران راهنمایی بخواهید و بر شانس موفقیت خود در زندگی زناشویی‌تان بیفزایید.

_از قوانین هشتگانه طلایی پیروی کنید!

با همسر خود همان طور رفتار کنید که میل دارید او با شما رفتار کند. از احساسات یکدیگر مطلع بوده و به احتیاجات دیگری توجه داشته باشید. ببخشید، همان طور که میل دارید بخشیده شوید. و از همه مهمتر از جسارت، اهانت و بی‌‌وفایی بپرهیزید!

چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:, :: 11:50 ::  نويسنده : `*•. At!-T.N.T ?`*•.

اگر به سلامت زیستی اهمیت می دهید و دوست ندارید به این زودیها گوهر ارزشمند سلامتی را از دست بدهید، فقط کافیست به آخرین دستاوردهای متخصصین مرکز ملی هدایت (ارتقاء) سلامت و رفتار شناسی توکیو توجه کنید!

آنها می گویند :

1. هرگز سیگار نکشید و اگر میکشید، نیمه آخر آن را به هیچ وجه نکشید.

2. در حمام هیچگاه مستقیما زیر دوش آب گرم نفس نکشید. کلر یک قاتل تدریجی است.

3. هنگام شارژ موبایل ابتدا شارژر را به گوشی وصل کنید و سپس آن را به برق وصل کنید. بهتر است موبایل خاموش باشد.

4. چای بیشتر از یک روز مانده را اصلا ننوشید.


5. هنگام روشن کردن کولر اتومبیل خود ابتدا به مدت حداقل 5 دقیقه پنجره ها را باز بگذارید و در پمپ بنزین ها هم کولر را خاموش نمایید.

6. غذای خود را بیشتر از یکبار در مایکروفر گرم نکنید و بعد از آن در صورت عدم استفاده دور بریزید.


7. با حیوانات خانگی تعامل مثبت داشته باشید. آنها ممکن است از خیلی از انسانها سالمتر و تمیزتر باشند. عوامل مشترک زیاد آنها با انسانها میتواند به شکل واکسن در بدن عمل کند.

8. هنگام غذا بین هر لقمه حداقل 1 دقیقه فاصله بگذارید و دو ساعت قبل و بعد از غذا و هنگام آن نوشیدنی ننوشید.


9. هنگام حرکت اتومبیل، پنجره ها را تماما باز نکنید تا هوا بصورت باد وارد مجاری تنفسی نگردد.

10. لوازم آرایشی را بیشتر از 5 ساعت بر روی پوست خود باقی نگذارید. سلولهای پوستی نیاز به تعرق و تنفس دارند. در منزل نیز تا حد امکان از لباسهای گشاد، راحت و باز استفاده نمایید.


11. در صورتیکه هر روز استحمام نمی کنید، موهای خود را بیش از یکبار در شبانه روز شانه نکنید. مراقب ورود شوره سر (حتی بصورت نامرئی) به چشمها و مجرای تنفسی خود باشید.

12. هنگام دویدن و راه رفتن سر خود را بالا نگهدارید. هنگام نشستن و خوابیدن برعکس سر خود را پایین نگهدارید.


13. توجه بیش از حد به وزن، سودمند نیست. بدن انسان قادر است بصورت خودکار میزان ورودی، جذب و میزان دفع را تنظیم نماید و اشتهای طبیعی نیز متناسب با آن میباشد. هرچه قدر دوست دارید بخورید.

14. اگر نیاز مالی ندارید، لازم نیست روزی 8 ساعت کار کنید. بهترین تعداد ساعات کاری بین 5 الی 6 ساعت میباشد.


15. هرگز پشت مانیتورهای قدیمی که روشن هستند قرار نگیرید. ضرر آنها از خیلی از دستگاههای عکسبرداری بیشتر است.

16. ورزش و تحرک در ابتدای صبح نه تنها سودمند نیست بلکه خطرناک نیز هست. سعی کنید آن را در حداقل 3 ساعت بعد از بیداری و یا عصر انجام دهید.


17. توجه بیش از حد به امور سیاسی، ورزشی و اقتصادی برای سلامت روان مضر بوده و در دراز مدت به علت عدم امکان تسلط بر کنترل آنها، باعث اختلالات روانی میگردد.

18. معجزه جواهر آلات برای خانمها را فراموش نکنید. حتی اگر صرفا به دیدن آنها باشد.


19. هیچگاه به پهلو نخوابید. سعی کنید در جهت عمود بر محور مغناطیسی زمین بخوابید.

20. از خوردن غذاهایی که مشکوک به استفاده از فراورده های گوشتی هورمونی هستند در حد امکان پرهیز کنید.

چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:, :: 1:54 ::  نويسنده : `*•. At!-T.N.T ?`*•.

راه های خوشبختی در زندگی مشترک


زیبا شو: همه ما به دنبال عشق در زندگی مشترک می‌‌‌گردیم اما آیا واقعا عشق است که باعث خوشبختی می‌شود؟ عشق در کنار لذت، خوشحالی، اعتماد و شکوفایی شخصی است که معنی پیدا می‌کند….

این ۵ کلید به شما کمک می‌کند تا واقعا در زندگی مشترک احساس خوشبختی کنید:

عاشق کسی شوید که عاشق شماست

قبل از اینکه وارد یک رابطه کاملا یک‌طرفه شوید، درست فکر کنید. اینکه شما مرد یا زنی را با تمام وجود دوست داشته باشید اما او حتی نگاهی به شما نیندازد عاقلانه نیست. کسی را دوست داشته باشید که او هم متقابلا به شما عشق بورزد. دل بستن به فردی که به شخص دیگری علاقه دارد یا متعهد نیست و نسبت به شما بی‌تفاوتی می‌کند، کار صحیحی نیست و از چنین زندگی‌ای نمی‌توان انتظار خوشبختی داشت. اگر عاشق چنین فردی هستید تنها ۲ راه وجود دارد؛ یا او را فراموش کنید یا کاری کنید که عاشق شما شود. تنها در صورتی که هر دوی شما به هم عشق بورزید ـ آن هم عشق واقعی ـ خوشبختی نصیبتان می‌شود.

آدمی شبیه خود بیابید

درست است که می‌گویند قطب‌های متضاد همدیگر را جذب می‌کنند اما بهتر است بدانید کسانی که ارزش‌ها و انگیزه‌های مشابهی دارند در زندگی موفق‌تر هستند. بهتر است فردی را که برای زندگی انتخاب می‌کنید عقاید مشابهی با شما داشته باشد حتی مسائل و علایق ساده‌ای مانند رنگ، موسیقی، برنامه تلویزیونی و مزه‌های یکسان و مشابه بین دو نفر می‌تواند سبب نزدیک شدن بیشتر آنها به هم شود. عقاید سیاسی و اجتماعی یکسان و داشتن ارزش‌های مشابه، روابط زناشویی را قوی‌تر می‌کند.

به خاطر آنچه هست، دوستش بدارید!

اولین ملاقات‌ها زمانی است که هر دو نفر برای جذب طرف مقابل تلاش می‌کنند و خود را به بهترین شکل نشان می‌دهند. مهم آن است که زن و مرد خیلی از واقعیت فاصله نگیرند. دروغ، قاتل روابط است. وقتی همسر شما متوجه شود که به او دروغ گفته‌اید دیگر به شما اعتماد نخواهد کرد. در آغاز یک رابطه خود را آن‌گونه که هستید نشان دهید و از طرف مقابل نیز بخواهید صادق باشد و به خاطر آنچه که هست، همسرتان را دوست بدارید.

طرف مقابل را بشناسید

تنها زمان است که به زن و مرد اجازه می‌دهد همدیگر را بهتر بشناسند و از خوبی‌ها و عیب‌های هم مطلع شوند. خیلی طرف مقابل را در ذهن خود تبدیل به فردی ایده‌آل نکنید چون در این صورت ممکن است بعد از مدتی ناامید و زده شوید. نکته دیگر اینکه خیلی روی طرف مقابل فشار نیاورید تا مطابق خواسته‌های شما عمل کند.

مقایسه را کنار بگذارید

زندگی پر از تغییرات است و معنی خوشبختی نیز به همین دلیل متغیر است. هرگز همسر خود را با شخص دیگری مقایسه نکنید. هر زوجی قوانین خاص خود را دارد و مقایسه آن با دیگران اشتباه است. خوشبختی نه یک هدف است نه یک افسانه. تمامی لحظات شاد در یک زندگی سازنده خوشبختی است.

چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:, :: 1:5 ::  نويسنده : `*•. At!-T.N.T ?`*•.
مـرا در آغـوش بگیــر
سـرم را روی شانه ات بگذار
همه بداننــد
حالا
همه چیـز زیر ســر مــــن است
سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:, :: 19:51 ::  نويسنده : `*•. At!-T.N.T ?`*•.
اونــــــــــــــــي كه اين ولنتاينو تنـــــــــــــهاست.. نه اينكه نتونسته با كســـــــــي باشه نه؛ بلكه نخواسته با هركســــــــــــــــي باشه !


سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:, :: 2:9 ::  نويسنده : `*•. At!-T.N.T ?`*•.
و به کسانی که در شب ولنتاین تنهایند

در آن دنیا وعده نهرهای پر از کادو، درخت های پر از کادو و شکلات و عروسک داده شده است، پس همانا تقوا پیشه کنید!


سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:, :: 2:0 ::  نويسنده : `*•. At!-T.N.T ?`*•.
وَلنتاین یا سپندارمذگان یا روز های بارانی همه بهانه است من "هر روز"بی بهانه "دوستَت دارم"


پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, :: 1:5 ::  نويسنده : `*•. At!-T.N.T ?`*•.
اگه تو با من باشی چراغ خونم باشی ...
اونقدر خاموش روشنت میکنم تا بسوزی

یه همچین آدمیم من!


جمعه 14 بهمن 1390برچسب:, :: 1:58 ::  نويسنده : `*•. At!-T.N.T ?`*•.

سلام به همگی..

امشب یه ذره حال افسرده ای دارم...نمیدونم چرا...!

احساس میکنم 1 غصه ی خیلی بزرگ نشسته تو دلم.شدیدا دپرسم

نمیدونم چمه...دلم گریه میخواد... نمیدونم چمه...نمیدونم...

شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, :: 3:23 ::  نويسنده : `*•. At!-T.N.T ?`*•.
آدمهاي خوب از ياد نميرن " از دل نميرن " از ذهن نميرن " ! ولي ..... زودتر از اينکه فکرش رو بکني از پيشت ميرن ... !!


شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, :: 3:19 ::  نويسنده : `*•. At!-T.N.T ?`*•.
بسلامتیه خیالش که لامصب کل قوانین علم و تکنولوژی رو برده زیر سوال!
که با عطرش..
آهنگ مورد علاقش حتی تشابه اسمیش
هر جا حتی وسط شلوغی خیابون
کاملا 3 بعدی ظاهر میشه اه لعنتی !
جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, :: 18:41 ::  نويسنده : `*•. At!-T.N.T ?`*•.

هـــــــــــــــی...! سلین

مامانیم امروز رفت مشهد...منم میخواستم برررررما...اما خوب نشد همزمان بریم.فردا واسم داره 2 تااااااا مهمون عزیز میاد.

وای که چقدررررر دلم دریای چابهار رو میخواد...

میخوام اگه بشه واسشوون مرصع پلو بپزم

واااااااااای یک ادم خیریدا شه بیاد خونمو تمیز کنه

یعنی بدن درد دارم له.شیطونه میگه بگیرم بخوابمو بخوابمو بخوابم...البته کلا شیطونه حرف چرت زیاد میزنه

یعنی دلم میخوادا دستم به 1 نفر برسهههههههه...که البته محاله...اما خوب اگه رسید درست و درمون تلافی میکنم

خوب برم کوزت شمو خونه رو بسابم

دو شنبه 26 دی 1390برچسب:, :: 22:3 ::  نويسنده : `*•. At!-T.N.T ?`*•.

سلین...وای...حال و احوال و ازیناتون چطوله؟

من که 1 امتحان دادم انگار کوه جابجا کردم.هااهاهاهاهااااااوای جاتون خالی امروز استاده 1 امتحان گرفت...یعنی .... سرویس شد

یعنی بترکه...گفته بود رو جزئیات زیاد توجه نکنین همش کلیاته.هم ااااااااد همه چیو جز جز پرسیده بود نادون کلهخلاصه که اولین امتحانمون رو در دوره ارشد گند زدیم همچـین ردیــــــــــــف

حالا موند 4 تا امتحان دیگه.دعا کنین لاقل اونا رو عین آدمیزاد بدم.

یوهوووو...شاید خواهر گوگولیم بیاد پیشمحالا معلوم نیس چی پیش بیاد...

احساس میکنم خیلی خسته ام.دیشب تا 4 صبح میدرسیدم.

راستی از شله زرده نگفتم...هاهاها....خوب شد...فک کنین که صبح گذاشتم غروب حاضر شد! ته خنده بازار بود.اما جاتون خالی لطیف و خوشمزه شد...انشالله امام حسین قبول کنه

یک شنبه 25 دی 1390برچسب:, :: 19:52 ::  نويسنده : `*•. At!-T.N.T ?`*•.
دوست داشتن كسي كه دوست نداره مثل بغل كردن كاكتوس ميمونه

هر چي محكم تر بغلش كني ، بيشتر آسيب مي بيني


یک شنبه 25 دی 1390برچسب:, :: 19:50 ::  نويسنده : `*•. At!-T.N.T ?`*•.
چه حریصانه لبانم را بوسیدی و چه وحشیانه رختم را دریدی...

و من چه عاشقانه دست بر هوسهایت کشیدم

اما کاش میفهمیدی که زن تا عاشق نباشد نمیبوسد... نمیبوید...

و تسلیم نمیکند رویاهای عریانیش را


شنبه 24 دی 1390برچسب:, :: 13:34 ::  نويسنده : `*•. At!-T.N.T ?`*•.
چه کسی
برای عشقبازی ما
شعر اتــل متــــل خواند
که پایت را
به این راحتــــی
از زندگیــم
وَرچیـــدی....
جمعه 23 دی 1390برچسب:, :: 19:1 ::  نويسنده : `*•. At!-T.N.T ?`*•.

هاها...سلین.حال و احوال...بقول بر و بکس اینجامون...نجورسن؟یاخچیدی؟

امروز حالم بهتر تره...دیشب خواب یکیو دیدم...حالا اگه حدس زدین کـــــــــــــــــــــی !!!؟

.

.

.

نخیـــــــــــر...حدس شما اشتباهه....20 امتیاز منفی

خوابه بابا جوووووووووونمو دیدم...

هاها...بابام اومدنش به خوابامو جیره بندی کرده حدودا هر 3-4 ماه 1 بار افتخار میدن تشریف بیارنبه همونم راضیم...دیشب آخه دلم خیلی گرفته بود.یهو به عکسش که نگاه کردم خیلی دلم شکست...کلی گریه کردم...شبش اومد تو خوابم کلی منو خندوند...قربونش شم......ایشالله به حق این اربعین همنشین حضرت ابولفضل و امام حسین باشی بابا خوشگله


هــــــــــــــــــــــــــــــــی...


خوب...راستی فردا باید شله زرد بپزم...فکر کن...واسه اولین بار تو عمرم.هرکی ازش بخوره یا روز میمیره یا شب

خوب اخه پارسال نذر کردم.فکر نمیکردم بگیره.حالا که بلطف خدا گرفته باید بپزم که امام حسین خوشش بیاد ازین به بعد نذر کردم نگه اه اه این آشپزیش خوب نیست

راستی التماس دعای مخصوص واسه فردا.دعا کنین نذر همه بگیره...از صدقه سری بقیه خدا حوائج دورو بریای من و خانوادمو اخر از همه خودمم بده...

راستی...امروز یکی از همسایه هامون مرده بود.صبح با صدای لا اله الی الله از خواب پاشدم...یهو تو همون خوابو بیداری گفتم شاید بعدی تو باشی!...

مواظب خوبیامون باشیم...

پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:, :: 22:37 ::  نويسنده : `*•. At!-T.N.T ?`*•.

در این شبهای سرد زمستانی حرفی برای گفتن ندارم .... همدل که باشی معنی سکوتم را میفهمی ... !!!

پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:, :: 22:37 ::  نويسنده : `*•. At!-T.N.T ?`*•.
با خودم میگویــم
نــامـرد را برعـکس کنی درمــاﻥ میشــود
پس میگــذارم در خیـــالم همـاﻥ نـــامـرد بمــانی
کسی چــﮧ میفهمــد ایـن نـــامـرد همــان درمــان من اســﭞ ........

 

 

 

...تو این جمله خیلی غم بود...


پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:, :: 22:36 ::  نويسنده : `*•. At!-T.N.T ?`*•.

بعضی آدما الماسی تو دستشون دارن بعد چشمشون به 1 گردو که میفته دولا میشن تا گردو رو بردارن ، الماس میفته زمین ، قل میخوره میره تو عمق چاه گم میشه... میدونی چی میمونه؟ 1 آدم ، 1دهن باز ، 1 گردوی پوک و 1 دنیا حسرت...!!

پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:, :: 22:36 ::  نويسنده : `*•. At!-T.N.T ?`*•.
خدايا!
من دلم قرصه!
كسي غير از تو با من نيست
خيالت از زمين راحت، كه حتي روز روشن نيست
كسي اينجا نميبينه، كه دنيا زير چشماته
... ... يه عمره يادمون رفته، زمين دار مكافاته
فراموشم شده گاهي، كه اين پايين چه ها كردم
كه روزي بايد از اينجا، بازم پيش تو برگردم
خدايا وقت برگشتن، يه كم با من مدارا كن
شنيدم گرمه آغوشت
اگه ميشه منم جا كن!


پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:, :: 22:35 ::  نويسنده : `*•. At!-T.N.T ?`*•.

یه سوال سخت :

تــــرجیح میدی با کدوم باشی؟

1.اونی که خیلی دوستــت داره! 2.اونی که خیلی دوسش دار
ی

درباره وبلاگ


مواظب باشين منفجـر نشين!!!
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 75
بازدید ماه : 2823
بازدید کل : 39510
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 163
تعداد آنلاین : 1



Alternative content